Anasayfa /
Bürolarımız /Terfi ve Kadro Bürosu
Terfi ve Kadro Bürosu
- İcra müdür ve müdür yardımcıları ile icra kâtiplerinin asli memurluğa atanma ve aday memurluğa son verme işlemlerini yapmak,
- Personelden asli memurluğa atananların adaylıkta geçirdikleri sürelere ilişkin kademe ilerlemesi ve derece yükselmelerini yapmak,
- Yıllık terfi süreleri dolan personelin kademe ilerlemesi ve derece yükselmesi işlemlerini yapmak,
- Personelin öğrenim, askerlik, aylıksız izin, avukatlık stajı ve serbest avukatlıkta geçen sürelere ilişkin intibak işlemlerini yapmak,
- Kalkınmada öncelikli yörelerde çalışan zorunlu atamaya tabi personele ilave bir kademe verilmesine ilişkin işlemlerini yapmak,
- Sekiz yıl içerisinde disiplin cezası almayan personele ilave bir kademe verilmesine ilişkin işlemlerini yapmak,
- Sözleşmeli pozisyonda daha önce görev yapan personelin bu sürelere ilişkin hizmet değerlendirmesi işlemlerini yapmak,
- Personelin sigortalı hizmet değerlendirilmesi ve emekli keseneği işlemlerini yapmak,
- Kadro değişim onayı, kadro tahsis ve tenkis işlemlerini yapmak,
- Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 Numaralı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 7 nci maddesi uyarınca kadro değişiklik teklifinde bulunmak,
- Yan ödemelere ilişkin cetvelleri düzenlemek,
- İcra personeli, icra daireleri ve kadro kayıtların tutulması ve istatistik işlemlerini yapmak.